close










I may run and hide

When you're screamin' my name, all right

But let me tell you now

There are prices to fame, all right

All of our time spent in flashes of light



All you people can't you see, can't you see

How your love's affecting our reality

Every time we're down

You can make it right

And that makes you larger than life



Looking at the crowd

And I see your body sway, c'mon

Wishin' I could thank you in a different way, c'mon

'Cause all of your time spent keeps us alive



All of your time spent keeps us alive



Yeah, every time we're down

Yeah, you can make it right

Yeah, and that's what makes you larger than life



(中譯)



我可能會東跑西藏

當你忘情尖叫我的名字時 有可能

但是我想告訴你

成名是要付出代價的 是真的

因為我們用盡了青春時光在炫目的燈光下不停演出



你知道嗎?你相信嗎?

你們的熱情完全地影響了我們的生命

當我們疲累倦怠

你們提振了我們的精神

你們的重要更甚於我們的生活



環顧四周的人群

我看見你的盡情舞動

我希望用一種全新方式表達我們的感謝

因為你們的投入讓我們不斷成長



你們的支持讓我們更加活躍



當我們疲累倦怠

你們提振了我們的精神

因為你們是如此重要

arrow
arrow
    全站熱搜

    bacat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()